God morgon

Var helt slut efter gårdagen så vi bbestämde oss för att inte ställa någon klockan utan vakna när vi vaknade. Vilket blev nu. Är vrålhungrig så måste gå och titta om det finns någon frukost.

Sen känner jag för en promenad i höstsolen och sen ska vi nog fika hos Linus farmor och farfar. Jag känner inte för att åka tillbaka till Stockholm idag, vill stanna här i vart jag behövs just nu. Men with job comes responsibility och så får vi våran nya tv på onsdag plus att vi ska på dubbeldejt på onsdag, så nu vill jag nog åka tillbaka ändå!
Hoppas det går bra för dig hun.

Inatt drömde jag att Emma kom körande i sin nya sportbil till min och Linus nya våning i Vasastan, penthouse på 127 (varför just denna siffra?) kvm, undrar om jag är synsk? Måste ju vara en framtidssyn haha.

Nej frukosten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0