Gristrött

Hur kan man vara så här trött? Jag förstår inte. Min plan var att ligga nerbäddad i sängen innan tio. HAHA det gick ju bra, kommer vara gristrött imorgon på jobbet igen. Men vad ska man göra, mer än att skylla på vädret?
Efter jobbet åkte jag hem till Emilia och fick se hennes nya och alldeles egna lägenhet! Mycket bra köp, längtar tills det är jag som äger en lägenhet och jag är superglad för hennes skull som hittat en till vettigt pris som hon gillar!

Sen körde vi 100 m löpning till bussen och jag trodde jag skulle dö, gud kondisen är inte i form. Sen blev det lite step på det, ännu mer slut. Sen kom jag hem till det bästa
  • Städad lägenhet
  • Lagad mat i form av lax och ris
Sen har jag packat för en västerås helg också. Allt utom löständerna och den blåa mascaran men jag är laddad för oldie/tjejkväll! Kommer bli toppen.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0