Helpless

Jag HATAR den här känslan, känslan av att vara helt hjälplös när någon mår dåligt. Jag önskar att jag kunde ta bort dom dumma människorna i folks liv och bara flytta dom ett steg åt vänster. Så att dom lät mina nära och kära vara ifred. Jag orkar inte vara hjälplös, dags för förändring. Man lever bara ett liv och mitt ska fan inte bestå av att bara stå hjälplös på sidan av. Men det krävs lite kämparglöd.

Heeelt slut efter pilatesen, det är sjukt bra träning ska ni veta (många som kanske redan vet det, bara jag som fått en uppenbarelse). Har redan värk i magen, kan känna magmusklerna komma..not haha. Eller jo kanske, sakta men säkert. Imorgon ska jag zumba, sen växla pengar och packa. Skulle ha packat igår, men så blev detinte. Hämtade upp väskan i alla fall, ett steg i rätt riktning.
Fick världens godaste mat när jag kom hem, tack du ♥

Nu ska vi titta klart på cribs och bli avundsjuka, en pool, jacuzzi och spa skulle jag inte tacka nej till. Borde packa inför imorgon också, brukar inte bli nå bra när man gör det på morgonen..
Ooooh jag har hittat låten som jag letade efter, var inte direkt brain surgery men hittade den i alla fall.
Och om detta är videon så tycker jag att den är lite knäpp. Kanske tom lite förnedrande. Eller snuskig.
Men vad vet jag, låten gillar jag i alla fall.


I´ve been watching you, I've been hurting too

Kommentarer
Postat av: annaru

den låten e grym

2010-10-19 @ 08:09:04
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0