Hemmafru

Tjohoooo!
Idag har jag ruskigt mycket energi i kroppen. Hur är det med er?
Jag kanske har fått Linus energi också eftersom han är sjuk och hur trött som helst. Själv är jag som en speed ball.
Just nu kokar jag potatis- och purjolöksoppa och gräddar skånes i ugnen, hur gott låter inte det?
Diskade rent allt samtidigt som allt får koka/grädda klart och känner mig som en riktigt hemmafru.
Är ni också hemmafru eller hemmasingel idag? Och jag vet att man inte borde skriva frågor, för folk svarar ändå inte. Och det gör inget för jag kommenterar själv aldrig heller, men jag vet att ni finns där ändå! ;)
Idag blev det bara ett pass. Brukar ju köra zumba på lunchen och sen körda nåt på eftermiddagen men var tvungen att hoppa zumban idag för ett viktigt möte. Så blev body pump på Odenplan istället, jag älskar odenplan.

Nej nu får brödet vara klart, jag hungrar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0