I'm alive

Jag lever! Jag överlevde helgen och nu lever vårat internet också. Lagom frustrerande att inte ha något kan jag tala om. Men back on track och nu kan jag vara social igen..och för att vara helt ärlig så har det faktiskt inte varit så jobbigt. Mest saknat spotify, måste skaffa det till min mobil.
Sen har vi ju fått våran värsting tv så har nog inte hunnit sakna datorn alltför mycket. Vi såg wall street igår (den gamla) eftersom jag inte sett den förut. Eller insåg efter halva att jag sett från halva och till slutet någon gång men det måste ha varit väldigt längesen.

Helgen var hur bra som helst med en sväng på stan och hemmagjord sushi i lördags och sällskapsspel som slutade i en spontanutgång. Vi visade att oldisarna kan. Och sushin då? Mjaa man kan ju inte vara proffs på en gång.
Idag var DN på vårat zumbapass på lunchen, höll mig långt låååångt bak i bakgrunden. Sen var vi barnvakt en sväng och nu ska Linus titta på hockey och mutade mig med nya ELLE för att få titta (jag är inget fotbolls-fan men om jag får en ny tidning varje gång det är match, så mer match åt folket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0