Lördag

Gooooood morgon! Fast jag har varit vaken i  över 1½ timme, är ju pensionär som sagt. Ätit en dunderstor frukost som avslutades med våfflor. Haha det är sinnessjukt hur mycket jag kan äta till frukost, men det är by far den bästa måltiden.

Nu har jag styrt upp mig med lite smink, dubbla leggings (det är 2 grader ute!!) och en mysig tröja som jag köpte förra helgen på Rut mfl som öppnat i Västerås. Nu är jag redo för Borlänge.

Jag kom på när jag såg Skavlan igår att Leif GW är sjukt rolig, på sitt eget lite torra sätt.

Jag har hakat upp mig på två låtar som jag hört som jag måste hitta.
En låt som jag tror att det är två killar som sjunger å det enda jag kan är "oh baby baby, i want you tonight" eller nåt sånt? Hörde den flera gånger igår på the voice men hann aldrig höra vilka det var. Gillade den då i alla fall. Måste hitta den. Sen tim berg-bromance fast med en tjej som sjunger?
Hjälp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0