Minispa

Nu är jag tillbaka i Stockholm. Blev tågresa hem eftersom Linus behövde stanna kvar en dag extra visade det sig, men han var världens bästa som körde mig till Västerås. Tåget ar bara lite sent vilket var riktigt skönt.
Nu sitter jag inbäddad i sängen med bästa tofflorna på. Ska kolla om det finns nå bra på datorn, som greys eftersom jag kommer missa premiären på onsdag. Och vi har ju ingen tv just nu så kan inte slöglo på den heller haha.

Har haft lite minispa nu när jag kom hem. Tog en sån fruktansvärt ful bild på mig själv med Linus webcam, haha jag älskar dom där förvrängningarna som man kan göra, men i alla fall den bilden var så ful så att jag inte törs lägga upp den. Det är en sån bild som skulle kunna användas på en tårta när man fyller jämt, så jag lägger upp en lite mindre ful.
Bredaxlar tjej!

Idag önskar jag att jag bodde i samma stad som alla mina vänner. Då skulle jag tvinga hit alla på sleep-over. Men istället ska jag bänka mig framför datorn och sedan sova om en stund. Är helt slut efter helgen, vilket man inte borde vara. Man borde vara utvilad. Men helgens bästa var ändå kvalités tid och nyinköpta skidor!
Imorgon är det måndag... för er som inte visste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0