P-varning

Gooood morgon!
Jag är verkligen en pensionär, trots att vi somnade vid ett igår så var jag superpigg när klockan ringde kl nio, fast det var ju 8 timmars sömn precis så kan vara därför. Nu sitter jag och tittar på mutad nyhetsmorgon (ännu mer p-varning) och har upptäckt att jag ändå hör vad dom säger eftersom grannarna ovanför har samma kanal på, haha undrar hur högt dom har? Måste vara några i min ålder.
Snart ska Sandra gå upp (kan ju inte tvinga upp stackarn bara för att jag är pensionärspigg) och då ska jag försöka ha frukosten klar hihi.

Sen ska vi hem till Emma och kika in hennes nya hall och sen blir det stan. Och ikväll blir det hemmagjord sushi, kommer bli en riktigt bra dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0