Springan

OJ!
Jag höll ju på att gå och lägga mig utan att berätta det roligaste (nu är jag elak) som hänt idag.
Eller nej fy nu får jag dåligt samvete, det var inte roligt utan mest synd om personen och jag var mest elak.
I alla fall så var det smockfullt med folk på BP:n och precis efter uppvärmningen så var det dags för benlåten och alla laddar på med vikt och precis när jag slängt upp min stång på axlarna så ser jag 6 pers framför mig hur en man visar springan när han står upp! Han visade minst 3-4 cm (jag har kasst ögonmått kan ha varit mer). Och var tusan ska man titta då? Precis innan massa benböj?! Jag trodde jag skulle dö, och jag kunde inte direkt gå fram och säga "ursäkta men du visar cracken så för alla 6 personer bakom dig". Även om jag hade velat veta om det varit jag. Men känner man inte sånt själv?
I alla fall så var det bara en sak som jag kunde stirra på under hela passet, och benböjen gjorde bara springan ännu djupare. HAHAHA jag trodde verkligen att jag skulle dö. Ni vet hur det är när man verkligen inte vill titta på nåt men gör det ändå? Som att om när man möter någon med gylfen nere, jo då ser man ju att gylfen är nere det första man gör.

Så jag vill be om ursäkt till dig,man. Jag skulle ha gått fram och hintat lite fint, fast att jag aldrig vågat. Men då hade du sluppit visa springan för alla, förlåt för att jag är för feg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0