Waaaazup!

Känner mig på sjukt störigt bra humör. Har varit som en solstråle hela dagen (utom under dödspasset som jag och Emilia körde). Imorgon denna tid kommer jag sippa på en drink i solnedgången (okej kanske redan hunnit bli mörkt...men det låter inte lika fint) och kommera kanske tom ha hunnit spendera lite tid på playan. Guuuuud vad jag längtar. Den här semestern är så välbehövlig, behöver tid att andas. Andas så att jag orkar med allt som väntar när jag kommer hem.
Detta kommer vara min temperatur imorgon, hört att det ska snöa och regna här hemma! Känns rätt så okej att åka bort faktiskt. Tillåt mig att få gnugga in det här lite, skryta lite, jag behöver verkligen det här :)
Nu ska jag packa klart det sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0