Biggest Looser

Passar på att blogga i pausen av Biggest Looser. Gissa hur gott detta var?
Vi ska köpa på oss lite mer olika te sorter, och chai te står högst på min lista.
Mårten Nylén kan du bli min tränare tack?
Och jag hejar redan på alla, min singelkillen Mattias - vilken kille, ett hjärta av guld.
Det mina kompisar tänker när vi går in på en resturang är
" undrar vad jag ska äta?"
Det jag tänker är
"Kommer stolarna hålla?"

Åh mitt hjärta gick sönder. Jag kommer nog grina till denna säsong haha. Och jag är en given tittare.
Riktigt imponerad över dom personerna som ställer upp i det här programmet och utmanar sig själva efter så många år av att inte göra något. Det krävs styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0