Bitter***** :)

Åh jisses vad jobbigt det var, jag är helt slut! Men kul att få träffa Emilia en snabbis även om vi mest flåsade ikapp och inte kunde prata så mycket. Nu har jag babblat sönder telefonen med min underbara Sandra, tänk att vi känt varandra så kort tid och ändå så vet jag precis vart jag har dig och att två personen som är så lika också kan vara så olika. Det gillas! :)
Sen hag jag slängt ihop en tomatsoppa, så nu sitter jag här. Proppmätt och nöjd. Fast samtidigt otroligt besviken. Jag är bara så less på särbehandling. Och att vissa bara kan glida på bananskal medan andra får kämpa, och det värsta jag vet är om folk glider på mitt bananskal. Om folk tar ära eller får något som jag kämpat för. Det är inte okej. Jag är less. Men jag tänker inte ge upp, motgångar kan vara framgång om man bara vill.

Nu ska jag diska och dammsuga så att det är fint när Linus kommer hem. ♥
Och försöka hitta avsnittet av Gossip Girl som släpptes i USA i måndags eller tisdags? I love it.
Och en sak som stör mig var att på bodycombaten så hörde jag en asbra låt, men jag kan inte hitta den och kommer inte ihåg hur den gick. Men jag har hört den förut för det är ingen ny låt, fan. Hatar sånt. Kommer aldrig komma ihåg vad det var, och den texten beskrev precis alla känslor som far runt i min kropp idag. B a j s.
Åh nej nu har jag missat mitt favoritprogram! Och så glömde jag mitt paraply på tvärbanan idag, snark snark.


Men nu ska jag sluta klaga! :) Jag är egentligen inte så bitter, eller vad säger jag? Det är jag ju! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0