Blocks

Hallooooo!
Dagen har väl i princip bestått av jobb, kurs, jobb, kurs, lunch, kurs, jobb, kurs jobb, pub med vin, cola och korv, nintendo wii och en tripp till bromma blocks (ny galleria som öppnat i stockholm, visste inte ens att det fanns behov för en till?). Men med andra ord, mycket bra dag.
Imorgon blir det jobb, flytta våran tv till Anna och kanske hinna med en löptur med linus, eller vänta borde inte ens skriva det när jag vet att jag kommer banga haha.

Vet inte om ni minns att jag berätta om grannen som plingade på mitt i natten förut och skrämde livet ur oss. Idag kom hon i alla fall och bad om ursäkt, mycket snällt tyckte jag och lite halvkul så här i efterhand, no hard feelings. Sen hör jag efter ett tag några bankande ute i trapphuset och kikar ut genom nyckelhålet då står våran granne, som nyss bett oss om ursäkt där (granne nr1), och när våran andra granne mitt emot öppnar dörren så ropar granne nr 1 med finsk brytning "Slooota knoolla på vinden". Jag trodde jag skulle smälla av! Och Linus tittade på mig med världens allvarligaste min och sa"Man får inte skratta". Och jag vet att man inte får, för egentligen så är det väldigt sorgligt och hemskt. Stackarn.

Så det händer mycket här i H-åsen. Idag var det visst strömavbrott här söder om söder så att tunnelbanetrafiken stog still och inget fungerade :S hade jag helt missat.

Nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0