Dirty dancers

Idag har jag bokat klipp tid. Kl 15 på onsdag smäller det, hjälp nu kommer jag vela i två dagar om hur jag vill göra med min hårfärg och med klippning. Plus att jag säkert kommer gå grinande därifrån, eller nej jag kommer inte grina när jag går därifrån men när jag kommit runt hörnet och dom inte ser mig nå mer. När jag tänker efter så har jag nog bara blivit riktigt nöjd ett få antal gånger. Min luggklippning i Hong Kong var jag riktigt nöjd över och när Benita Höijer klippte mig. Hon kan hon!
Men nu ska jag lägga mitt hår i Stockholmarnas händer. Det blir nog bra..

Nyss knallat på en 5km's promenad. Gud vad jag älskar att bo i Stockholm. Promenera längst vattnet vid vinterviken, se hundarna leka lösa i parken och lukten av lite för mogna äpplen. Jag älskar Stockholm.

Nu är det dags för halv åtta hos mig (överlycklig, och ja kanske lite pensionär) sen blir det biggest looser.
Och till dessa premiärer blir det vitt te med äppelsmak och skummad mjölk. Jag fick nämligen en mjölkskummare idag av Linus, och ett par hörlurar till min nokia! Ojoj vet inte vad jag gjort för att förtjäna det! ♥


Bjuder på en låt så här på kvällskvisten, så fram med er nu alla dirty dancers ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0