Grown Ups

Nyss sett Grown ups med Linus och Peppran. Den var helt okej men jag trodde att den skulle vara sååå mycket roligare. Den var rolig men det var lite för långt mellan skämten.




Innan filmen kom min morbror och mina två kusiner Alexander och Elina förbi. Det var alldeles för längensen jag såg dom sist. Men snart ska vi planera in att dom ska komma till Stockholm och gå på TomTits. Har aldrig varit på där men jag tror att det kan nog ta fram barnasidan haha.
Idag har jag kört automat för första gången i mitt liv, haha. Det kändes rätt så konstigt att i princip aldrig växla, mer än back och drive.

Nu vill jag bara lägga mig och läsa, men jag ska försöka låta bli och vara social istället. Imorgon blir det morgonpromenad med Cassandra 09.30.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0