Her love is heaven on earth

Åh varför blir man så varm av att dricka te? Nu sitter jag här och eftersvettas, uäk! Nu är jag lite mindre bitter och rätt glad. Jag har ju världens bästa vänner och familj så vad har jag att vara bitter över egentligen? Det finns dom som har det mycket värre.
Var tvungen att byta kanal för ett tag sen när jag insåg att jag satt och sponsrade Kungar av Tylösand med tittarsiffror, hell no! En gång var en gång för mycket.

Mina nya skor som jag ska glida runt i utomlands. Men herregud, ser ni ådran på min fot? jag sitter här och ger mig själv mun-mot-mun metoden så att jag inte ska svimma. Jag dör, usch kan man göra nåt åt detta? Är det det här som kallas åderbrock eller bara ytliga blodkärl? För åderbrock vet jag att man kan göra nåt åt. Usch nu svimmar jag. Detta är nog by far min största fobi, synliga blodådror. Hjälp.
Andra är rädda för att flyga jag är rädd för synliga blodkärl...
Dessa bor också hemma hos mig numera! I like them. Jag är verkligen victoria silvstedt stöpt i en osilikon form, och förhoppningsvis lite smartare. Men jag är riktigt svengelsk. Vet inte hur man stavar för en gångs skull, för en gång skull, för engångsskull? Så ersatte det tidigare idag med for once, det är enkelt och kort. Haha.
Jag lär ju låta helt IQ befriad :) Skyller på att jag är trött. 

Sen har jag köpt en vinterjacka. Oh jisses im inlove. Jag skulle kunna gå runt i den hela dagarna, men det är för varmt än. Ge mig minusgrader (och slå på värmen inne). Men den tänker jag inte visa här för den är jag för kär i.

Åh herregud 65åriga Hotchick fick mig att titta på VAL på fyran. Förlåt men jag kan verkligen inte med Mona Sahlin. Jag tänker inte skriva något om politik, det diskuteras redan nu alldeles för mycket överallt. Jag vet vad jag ska rösta och inget kan få mig att ändra mig.
På söndag vet vi och blir det inte som jag vill då flyttar jag efter Hotchick! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0