I loved you first

You are my sweetest downfall. Åååh jag har glömt bort hur underbar denna låt är! Jag älskar denna låt och jag älskar Regina Spektor, tack Idol för att ni påminde mig. Eller snarare tjejen som sjöng låten, som btw var GRYM!
Idag har det hänt mycket. Jobbat. Blivit hånad för min dialekt "varför ska inte du määäää?" , "ursäkta vad sa du?" , "jamen varför ska inte du meeeed (stockholms e)?" , "hahah ja nu förstod jag vad du menade - AOUCH. Klippt mig och styrt frillan. Fått underbart god mat ala chef Limpan. Blivit besviken. Gått på promenad och myst i solnedgången vid vattnet. Sett en rådjursfamilj och sedan en liten liten groda. Funderat på om man går till frisören med otvättat hår, är det lika snuskigt som att gå till tandläkaren utan att borsta tänderna? Tittat på idol. Tittar nu på Skånefruar.
Undviker att titta på disken. Fan jag råkade titta på disken.

Imorgon är det torsdag. Det innebär mys med Annaru. Toppen, kanon, wünderbar! Sen måste jag diska och svepa ett svep med dammsugaren för på fredag kommer dom äntligen! Som jag längtat, kommer bli en toppen helg.
Och jag ska bjuda allihopa på skummad mjölk . . enbart.

Varför har vi världens dammigaste lägenhet? Våran lägenhet blir dammig på en gång, måste dammsuga flera gånger i veckan. Why oh why? Linus tror att det är för att vi inte har någon matta. Kan det vara så?
Svårt men så här blev det! Det hon gjorde var att varva blondering på utväxten med mörkare slingor från mörk gyllenblond till guld. Jag känner mig så himla nöjd med färgen. Och som sagt så är jag nöjd med luggen också, bara inte i valet jag gjorde. Eller jag kommer vänja mig. Jag tycker ju om att ha lugg, det blir lite roligare. Speciellt i höst. Klippte mig på Hår3000 av en tjej som heter Malin - GRYM! :)
Nu borde jag jobba lite men jag orkar verkligen inte, är för trött för att kunna koncentrera mig.
måste. sova. nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0