Jag kanske skulle kunna vara din lilla mus?

Åh jag har nyss sett Prinsessa. Lite efter som vanligt men jag grät. Inte för att jag är extra känslig denna vecka, onej, och inte heller för att jag gråter till nästan alla filmer, nejnej. Utan för att denna film var så sorgligt och samtidigt så rolig. Jag blir så glad när svenska filmer är bra. Tycker inte att det händer så ofta, tex bröllopsfotografen som var katastrof. Men ni måste se Prinsessa. Jag tvingar er alla! 



Låten i slutet Carl-Michael Herlöfsson - Blue skies! Den finns på spoti och är såååå grym! Ni måste se filmen och lyssna på låten, detta är inte demokrati där ni får göra som ni vill utan ni måste helt enkelt haha.

Ja just ja jag måste ju lägga upp bilder från helgen! Fast måste få Emmas bilder först och ge henne mina. 
Nu ska jag packa träningskläder till imorgon (vuxenpoäng? men då får jag sova lite längre) och bädda ner mig framför chanal+ igen, älskar't! Imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen och städa, laga mat och träna, men det är imorgon. Idag ska jag bara vara. Eller snarare, jag har bara varit. Snart läggdags, gäsp. Aldrig mer vin på en månad... a l d r i g. Börjar bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0