Just another manic . . tuesday

Hej hopp gummisnopp.
Är dödstrött idag, har orkat göra precis . . . ingenting! Eller vi åkte en sväng till IKEA efter jobbet och köpte stolar så nu har jag sittplatser till alla mina vänner. Mycket bra.
Sen har jag bara legat död i sängen och kollat på tv. Nu tittar vi på lägenheter och drömmer om en egen.
En stor trea för 2000-4000 kronor i månaden, med öppen spis, stor balkong i söderläge i precis det området vi vill bo. Kan du snälla finnas kvar när vi kommer köpa lägenhet? Att kila runt på IKEA och lite andra inredningsbutiker idag gav verkligen mersmak, även om denna lägenhet är billig och mysig så är det ju inte så stor och viktigast av allt . . den är inte våran. Jag vill ha en egen, ett hem.
Men den som väntar på något gott . . . haha
Imorgon är det dags för the cut! Ska bli kul, men har inte hittat någon bild än hur jag vill ha det färgmässigt. Får väl vara helt i frisörens händer. Linus ska komma ner och möta mig efter och vara ett moraliskt stöd på hemvägen.
Snart fredag, som jag längtat! Det kommer bli super kul :)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0