Just the way you are

Idag har jag haft en sån där underbar IKEA dag med Anna och Linus. Vi åkte ut till Ikea direkt efter jobbet och vissa av oss shoppade sönder haha. Eftersom vi snart fyllt våran lägenhet på bredden så får vi tyvärr vara lite mer sparsamma med vad vi köper även om Linus hemskt gärna vill ha en fotölj.. i hörnet haha. Vi får förresten bo kvar här till januari! Super bra och nu är kontrakt skrivet och . . jag är skriven i stockholm! Nu kommer jag få all min post hit, vilket ska bli rätt skönt.

Efter Ikea blev det elgiganten, jula (någon mer som fick mysig dusch) och sen ICA! :) Bästa affären. På väg ut genom ica tog det oss ungefär tio minuter och antal åkande mellan hissarna innan vi hittade på vilket plan vi ställt bilen haha så sjukt dåliga. 

Annars har jag väl i princip hostat mig genom denna dag också. 
Men nu är jag en ordkidé och vita fina gardiner rikare :)
Nu ska pensionären på denna sidan skärmen sova, godnatt på er!
Henke på jobbet påpekade idag, när jag berättade att jag somnat innan tio hela veckan i princip, att hans dygn är fyra timmar längre än mitt haha.
Kvällens låttips som kommer få vagga mig till sömns: Bruno Mars - Just the way you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0