Lasagne

Åh jag är så hungrig! Idag är det min tur att laga mat och det blir lasagne.
Är helt slut efter två träningspass, först zumba vid lunch. Det passet var jätte bra, väldigt salsa inspirerat men tror jag behöver gå några fler gånger för att få ut mer av det. Men det var riktigt roligt! :)
Sen körde jag body pump vid ett nytt Sats som jag hittat som ligger 5 min hemifrån.
Då kan jag gå hem, vilken lyx. Hittade en tennisbana på väg hem från träningen så nu fattas bara tennisracket!
Sååå hungrig. Och efter maten ska jag jobba lite. Men imorgon ska jag träffa Anna på stan sen ska jag se på dubbla avsnitt av Gossip Girl eftersom jag inte hunnit titta än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0