Lyxfällan?

Jag hatar fotboll och jag är för smart för mitt eget bästa. Eller okej jag hatar väl inte fotboll, men var inte vad jag tänkt titta på. Vi måste ha en varsin tv snart tror jag. För om det inte är tv, då är det hockey och hockey håller som bekant på i typ 3 månader konstant med match på alla dagar och tider då det finns något vettigt att se.
Nej två tvapparater får det bli!

Här ligger jag och klagar för att jag tror att jag hostat sönder ett revben (fast det har jag inte) och Linus tycker inte ens synd om mig för det är fotboll! Haaallå? Hahaha.
Så jag kom på en värsting bra idé! Om jag gör något som jag blir glad av så slutar jag gnälla (vilket är skönt för linus öron) och jag har något att göra medan han tittar.
Så jag gled in på HM's hemsida och det var då snilleblixten kom! Om jag beställer något nu så får jag ju månadsfaktura och då har jag ju teknisktsätt inte handlat den här månaden!
Så sagt och gjort, 2 par skor är på väg till mig!

Gud jag är så smart och så glad. Ett fall för lyxfällan kanske??

Neeeej nu får jag faktiskt stå mitt kast och titta på fotboll. Hade hellre tittat live i alla fall om jag ändå var tvungen att titta, men men. Kan ju inte få allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0