Monday

Idag har jag varit på pilates för typ andra gången i mitt liv. Och det var så längesen jag var sist så det räknas nog inte ens. Men jisses, jag måste ju vara ett vandrande kylskåp, så stel som jag är.
Men skönt var det, och lyckades trampa på sån där step master i 20 min innan så jag är nöjd :)
Imorgon blir det zumba på lunchen och BP på kvällen.
Men nog om träning, hur i h-vete kunde SD komma in i riksdagen? Inte för att jag är förvånad för på nåt vis så hade vi väl alla det på känn. Men varför? Hur tänker folk när dom röstade? Jag är sjukt nyfiken på hur dom som röstade på SD tänker. Skulle vilja höra argumenten, skulle nog också bli rätt så irriterad men vill ändå veta.
Undrar vem dom skulle tillsätta som utrikesminister? HA detta är ju ett skämt.
Önskar att moderaterna blivit en majoritetsregering men nu är det som det är. Vi lever ju i en demokrati där vi till och med tillåter odemokratiska partier, så det är väl bara att acceptera.
Undrar varför min ena orkidé inte vill leva? Den har noll livslust och det har inget att göra med mina svarta fingrar. Inte då. Såg klart Robin Hood idag och tyvärr, jag gillade den inte. Vissa saker var bra men jag gråter mer till biggest loser. Handligen kändes lite b och den var lite seg då och då. Tacka vetja Prince of Persia och Salt, haha :)


just another manic monday

Kommentarer
Postat av: annaru

haha gillar hur du svänger mellan ämnen som sverige demoktaterna och hur vida din orkidé lever :D puss hjärtat ses imorgon då ska det shoppas!!

2010-09-21 @ 21:42:46
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha ja jag ville ta ner det politiska lite! :) hahaha

2010-09-22 @ 20:22:54
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0