Paganinikontraktet

Goooood morgon (eller dag!).
Nu är jag hemma hos mamma och peppran. Var helt slut imorse, behövde nog den där sovmorgonen.
Innan vi åkte hit stannade vi vid Pickabo (?) och köpte lördagsgodis, shit vad mycket godis som har! Hade jag helt missat. Så nu har vi godis till bion ikväll. Om det blir någon bio, måste bara hitta en film värd att se. Och bestämma om vi ska se den i Borlänge eller Vässan. Jag röstar nog på Borlänge.
Började läsa Lars Keplers nya bok igår. Jisses efter 100 sidor kunde jag inte slita mig och läste 100 till. Och nu vet jag inte om jag vågar läsa nå mer. Eller det är klart att jag vågar, men den är så bra och så läskig! Eller obehaglig. Och jag hatar när folk blir jagade. Denna författarpseudonym är så grym, kan inte förstå hur deras beskrivningar kan kännas så verkliga. Äntligen har det kommit några nya bra författare. Jo Nesbö(?) är också en favorit! :)
Jaja nu lär jag ju låta som en riktig boknörd, vilket jag iofs är och stolt över det haha.
Igår hann jag också med att träffa tre av mina kära kusiner. ♥
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0