Poncho

Idag har jag glidit fram i den här. Eller nej jag kan inte glida, snarare skuttat, ramlat och snubblat fram. Men den var perfekt en dag som denna. Och över skinnjackan fungerar den också. Är mycket nöjd.
Nu slöglor jag lite på Idol men funderar starkt på att byta till Gossip Girl istället. Även om alla är duktiga så känns det lite trist. Jag tycker att uttagningarna i början är roligast, sen blir det lite uttjatat.

Jag är dödstrött. Två konditionspass på en dag är lite väl. Men imorgon blir det pub med jobbet. Varmkorv och cola eller öl. Kan bli riktigt trevligt.
Jag är less och längtar efter värmen, tur att den inte är långt bort..

Kommentarer
Postat av: beavy

jaaaaa jag vill också haa! Ska ta mig en tripp idag här i lisch och införskaffa mig en :) så satans snyggt över skinnjackan!!

2010-10-01 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0