Shopping

Idag var vi först och tränade en timmes bodypump, väldigt bra start på dagen. Sen mötte vi upp Annas kompisar, två stycken Lottor :) Vi åt lunch på ett jätte mysigt ställe som hette fräcka frökens frestelser eller nåt sånt. Det var super gott. Sen blev det lite shopping. Köpte bland annat en klänning som jag titta på hur länge som helst och ett linne som jag sett på Lisa när tjejerna var här. Så jag är riktigt nöjd. Kikade också på lite skor och jag får ångest, vad vill jag ha för stövlar? Måste verkligen sätta igång och leta snart..
Nu har jag målat naglar och snart ska vi styra upp oss lite och gå ut och äta. Det blir trerättersmiddag och vin ;)
Hoppas hoppas hoppas att mitt tåg kommer gå som det ska imorgon. Annars kommer jag bli så less.
Nu ska vi dricka lite te och äta en bulle innan vi ska fixa oss. MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0