Tipsy

En halv flaska vin senare och här kommer erkännandet, jag är nog lite salongs. Lite lagom så där men ändå med en skön behaglig känsla i kroppen. Haha hur tusan kan jag bli det på bara en halv flarra?
Men gott var det, åt sushi på ett av mina favorit ställen. Neko Suhsi & wok i Gallerian. Så himla gott, sushin smälter riktigt i munnen och riset är perfekt. En hyllning till det stället, plus att dom har så söt personal. Om det är något jag är svag för så är det kineser, eller dom flesta asiater faktiskt. Jag vet inte varför men jag blir så glad. Och jag har ju alltid varit intresserad av asien, så varför inte av folket också. Men jag kan inte hjälpa att tycka att dom är sååå söta. Inte alla men dom flesta!!
What do you want from me? Så uttjatad men ändå så bra.
I alla fall så hade jag och Madde en kanon middag och jag fyndade ett par skinnhandskar, behövde ett par som är lite tunnare och perfekta för hösten. Och om man var medlem på Accent så fick man 25% där idag, vilket inte alls var fel!
Nu ska jag packa det sista inför en helg i linköping med mys, träning, shopping och fest.
Förra året i linkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0