Torsdag

Ååååh jag är så mätt! Jag och Anna har precis ätit våran standard mat - tacos. Jag älskar tacos. Plus att det går fort. Innan det tog vi en promenad, den vanliga promenaden. Skönt med rutiner! haha.
Sen handlade vi på Sabis i Fältöveresten, som måste vara världens dyraste mataffär. Nej men Sveriges i alla fall.

Nu är det idol som gäller. Oh på tal om tv, såg på kungar av tylösand igår! Oh fy tusan vad äcklad jag blev, det var nog det värsta jag sett. Fruktansvärt. Jag ska göra allt i min makt för att inte titta på det igen. Men om jag känner mig själv så sitter jag väl där igen. Nej tacka vetja kvalités tv som biggest loser, halv åtta hos mig, gossip girl m.m
Nej nu ska jag nog gå och leta efter Anna i tvättstugan, hoho vart är du? :) ♥
NU kom hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0