Tre små gummor



Kvällens tema vad KUBhalsdukar, bygghjälm och dans dans dans. Mycket lyckad kväll. Alla bilder snodda av Charlotta på facebook. Det var en riktigt rolig kväll.
Nu ska jag lägga mig och dö i sängen och förmodligen sova. Idag var jag lite lite smidigare men fortfarande som ett kylskåp. MEN övning ger färdighet. Imorgon blir det träning med Annaru.
Oooh idag glömde jag mitt passerkort hemma och fick ett lånekort. Sen när jag skulle kila hem så hade jag precis tryckt på hissknappen och kom på att det låg kvar på mitt skrivbord, så jag sprang tillbaka för att hämta det och SCHMACK så blev allt svart. Datorer slogs av och lyset gick...och hissarna stannade. Förstår ni vilken tur jag hade som inte fastnade?! Scaaary. Sen gick jag på stan och köpte mig en dösnygg poncho och fixade nytt pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0