Trött

Åh vad jag har hemlängtan! Vill bara sätta mig på första bästa tåg och åka hem till mamma. Haha känns väldigt vuxet eller hur? Tur att jag inte är vuxen då! Men snart är det helg och då åker jag hem till Fagersta igen.
Konferensen var hur trevlig som helst och det var riktigt kul att träffa dom som sitter i Göteborg. Men är helt slut nu, blev nog lite för mycket vin för en måndag.
Men snacka om att jag lärt mig mycket på en dag. Förutom massa nyttigheter om vad dom på min avdelning gör så har jag lärt mig kasta yxa (kan vara en nödvändig skill), skjuta pilbåge, blåsa pil (?) och kasta hästsko. Riktigt kul med femkamp och sista grenen var tipspromenad. Någon mer än jag som vet vad T-vitamin är? :)
Idag när jag kom hem fick jag en inte alltför trevlig överraskning, frysen har visst varit öppen så allt i den hade visst tinat. INTE kul! Inte för att vi har så stor frys, så jag fick inte kasta en massor, utan för att jag inte vet hur man frostar av frysen. Så jag kastade allt och stängde dörren, haha mycket moget. Linus ska få lära mig när han kommer hem. Men jag tror att jag tyvärr måste stänga av både kyl och frys, och i kylen däremot har jag mycket viktiga saker. Som min marabou chokladkaka.
Idag har jag ingen karaktär. Avbokade min träning och sov istället och nu ska jag äta choklad. Eller först ägg, sen choklad. Men idag orkar jag inte ha någon karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0