Stockholmare

Det går riktigt fort att städa när man är två...eller när man bor på 25 kvm?
Imorse när jag vaknade så var det 7 grader ute, 7 grader! Varför har dom inte slagit på värmen inomhus än? När gör dom det egentligen? Jag sov med underställsbyxor inatt, okej jag är en riktig fryslort men ärligt talat. Give me some heat.
Mitt första brev hit har kommit! Så snart är jag officiellt stockholmare. Och nya lyktan är uppsatt, försökte skapa mysstämning genom att dra för persiennerna (kul att jag behövde googla för att stava detta ord, och blev säkert inte rätt ändå) men det ser mer tattigt än mysigt ut.
Nu ska jag njuta av mitt te och titta på Karate Kid!
Imorgon är det fredag! :) ...och jag ska försöka ta mig iväg till jobbet till 7. Önska mig lycka till, det lär behövas. Min morgondisciplin har försvunnit totalt!Stockholmare

Kommentarer
Postat av: Idol

Fortfarande inga blåa tretorn i outfitfotot...snyft ;)

2010-09-03 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0