Tjejmilen 2010 - avklarad

Helt slut men det var riktigt kul. Som alltid på sånna här saker så är det så himla bra stämning. Det brukar vara bra musik och folk är så himla glada. Det gick jätte bra att gå runt även om första backen var lite jobbig, men inget emot Lidingöloppet! Men nu blir jag ännu mer taggad att springa nästa år, är lite sugen på topploppet. Så om det går nästa år så kanske det är ett alternativ. Vi gick runt på 97 minuter och fick då en snitthastighet på 6,19 km/h vilket jag tycker är rätt bra! :) Kändes bra i alla fall och jag hostade knappt någonting! Min förkylning börjar bli bättre :)


Taggade och matchande såklart
Snabbare än blixten . . .
Mammy dearest <3
Hon som vann sprang på 33 minuter! Det är ju heeelt galet, så snabb kommer jag aldrig bli haha.
Men nu ska jag slappa och njuta av söndagen, shit även denna helg har gått alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: annaru

vad söta ni var! puss

2010-09-05 @ 19:36:38
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: angelica

<3

2010-09-06 @ 19:28:27
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0