Villervalla

God morgon. Oj vad det regnar, inte kul! Igår efter att jag lämnat av tjejerna vid tåget så åkte jag till Linus bror och hjälpte Linus att vara barnvakt. Så mysigt och Vilgot har alltid dom roligaste sakerna för sig. Men var väldigt trött kände jag. Kan ha varit för att vi kom hem klockan 6 på morgonen. Men vi hade så sjuuuuukt roligt på lördagen. Efter shopping på stan så åkte vi till Gröna Lund och såg Eric Saade, gick lustiga huset och drack vin. Sen hem hit för förfest och alias. Det var så himla roligt och hela kvällen var på topp, eller nej hela helgen var på topp!
Det var precis en sån här helg jag behövde och jag har så himla underbara vänner ♥
Vi blev riktigt allmänbildade också tack vare Alias.
Nu ska jag åka iväg på avdelningskonferens. Återkommer på tisdag, och då med lite bilder! :)
Ha en bra måndag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0