- packåsna

Jag har sådan lust att visa er mitt finger, men jag ska inte göra det. För jag blir själv illamående när jag tittar på det.
Däremot kan jag förklara hur det ser ut, ett osnyggt jack genom nageln och ett köttigt sår in under. Mysigt värre.
Imorgon blir det morgonträning med Anna, fråga mig inte vad jag gett mig in på. Får verkligen inte snooza imorgon bitti.

Och idag har jag gjort något som inte är så vanligt för mig, jag har packat morgondagens träningsväska (okej, det händer ibland) men jag har också packat helgens väska inför skärgården! Fast att vi inte åker förrän på fredag.
Känner mig duktig.

Nu ser kudden alltför skön ut, godnatt på er!


- jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej nu får du vuxenpoäng:> Puss mammmu

2011-04-28 @ 11:42:28
Postat av: angelica

Hih tack det tycker jag också att jag borde få! :) <3

2011-04-28 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0