Årets första myggbett

Av ren skär lycka ropade jag till L "jag duschar rött, jag duschar rött!". Med andra ord, värmen är tillbaka på sparbanksvägen. Jippie. Tre sekunder senare upptäcker jag att det kliar nå sinnes i knävecket.
Väl ute ur duschen upptäcker jag dom två små jävlarna. Två röda ögon stirrar tillbaka emot mig, eller okej ögon är väl att ta i. Men två illröda myggbett. Jahapp då var det sommar med andra ord.

Bjuder på en närbild, gud vad futtiga dom såg ut nu! Men ont gör som, så in i bomben. Får inte klia...får inte klia..får inte klia...KLIAR!
Eller hur ser det ut som att jag har lyckats få till ett lyft med ena ögonbrynet? Vette tusan hur jag lyckades!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: annaru

haha vilken söt bild!

2011-04-19 @ 13:08:16
Postat av: Sofia

Åh nej det är alldeles för tidigt!

2011-04-19 @ 20:04:51
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0