Go' kväll

Har haft en kanon dag. Startade med frukost på scandic med mamma, peppran och Linus. Sen åkte vi ner och visade dom vart vi ska bo. Vi mätte också hur långt vi kommer ha till tunnelbanan och in till stan. Det var mycket mindre än jag och L trodde och det känns bara så rätt. Vill.flytta.nu! Men inte så långt kvar, fast jag tänker nog lite väl positivt när jag säger till L att det bara är 1 månad kvar. Väldigt positivt tänkande med tanke på att det bara gått 10 dagar på denna månad.



Hade låga converse och skinnjacka...tog nog ut våran lite i förskott. Måste ha varit pga av Moas sms att det var 25 grader i London, fick för mig att det var varmt här också. Vilket det var, men inte skinnjacka och låga skor varmt. Inte än i alla fall för längst vattnet blåste det isbjörnar.

Nu blir det filmkväll med Linus och Madde. MYS!
Och jag har hunnit med lite jobb och träning idag. Känns effektivt.
Och jag har ingen söndagsångest! Känns bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0