Good morning sunshines!

Vilken sovmorgon! Vaknade för tio minuter sen - klarvaken. 
Efter att ha legat och tittat på Linus tills han vaknade och vände på sig så satte jag mig istället här.
Måste låta honom sova..han är så söt när han sover.
Jag har köpt en ny pyjamas. Den är så jäkla söt, fast det är ju mer linne och shorts. Jag längtar till i sommar då man kan springa ut barfota på gräset när man vaknar i bara pyjamas i morfar och mormors sommarstuga. Den finns i mörkblått också så jag kommer nog beställa hem en sådan också.
H&M, pyjamas i ekologisk bomull, 179:-

Nu hoppas jag på en strålande dag med påskmat och grillat! Och eftersom jag fick mitt påskägg igår så är jag och Linus nu ägare av ett par supersöta koppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0