Guten morgen

Uppe med tuppen, VAD har jag gått med på?! Det enda jag vill göra nu är att återigen krypa ner under täcket och drömma vidare i någon timme. Men icke, uppe är jag och nu ska det lagas frukost. Att inte äta innan ett body pump pass finns inte på världskartan. Jag har fått lära mig av en som kan att innan frukost är det okej att promenera för då förbränner du fett, men om du kör hårdare träning och speciellt styrketräning så ska man äta innan annars riskerar man att förbränna muskler istället. Vilket låter dumt eftersom jag vill bygga muskler genom att köra BP. Sen om det är sant eller inte det vet inte jag, men det är en dietist/pt som sagt det så jag väljer att tro på det.

Så i med frukost och iväg för ett morgonpass, jag tror att jag kommer vara pigg hela dagen av att träna på morgonen. Men tror inte att det kommer hända alltför ofta . . .



Passar mig för denna idag! Ser att den har blodad tand efter igår och vill ha mer . .

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA!

Jag ÄLSKAR att du setat och ritat dit tänder och ögon på kniven :D

Tack för senast, var kul å se dig en sväng! Snart blir det mer :) puss!

2011-04-29 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0