Härry

Jag är dödstrött. Helt slut som stjärna.
Imorgon ska jag sluta klaga och ta tag i mig själv. Man kan inte bara klaga på allt och inte göra något åt det så imorgon ska jag vara effektiv och få det gjort.
Igår såg jag förresten en helskum räkning som jag fått med en faktura från Medstop i Angered. När vad jag där? Vad gjorde jag där? Varför tog jag mitt läkemedel på faktura?
Tills jag insåg att det var inte jag. Det var någon annan person med nästan samma förnamn som efternamn. Här har jag gått och trott att jag är helt ensam men icke.
Så jag ringde till företaget idag och bad dom lösa det, världens trevligaste dam hjälpte mig, och anledningen till att jag tyckte det var så viktigt var att det stod att om man inte betalade inom åtta dagar så skulle deras juridiska ombud ta över saken. Sånna saker har jag inte tid med nu.
Räcker med alla andra saker som måste fixas i samband med lägenhetsköpet och flytten. Tur att vi är två, men jobbigt att jag har sånt kontrollbehov att jag gärna fixar allt själv eller tjatar tills min andra hälft fixar det. 

Nu ska vi titta klart på Harry Potter och fången från Azkaban. Försöker ta mig igenom alla filmerna mest för att det är något man borde ha sett och för att många som jag känner gillar dem så jag måste ju ge de ett försök. Men tyvärr hittills är jag inte fast :/ Förlåt H vet att jag trampar på din utsökta filmsmak men de handlar ju om samma sak allihopa? Meeen än är det inte slut och det kan ju bara bli bättre. Och jag blir ju sugen på att lära mig trolla iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0