Hel bra lördag

Idag hade vi en toppen dag med god mat och en riktigt bra bio. Eftersom att vi inte riktigt kunde komma överens om vilken film vi skulle se så gick jag och mamma på "Min låtsas fru" och Linus och Peppran gick på "im number 4", våran film var en riktig hit! Jag rekommenderar den starkt. Jag hade läst att den inte skulle vara nå bra men jag förstår inte hur dom kunde tycka det. Denna film var otroligt rolig, på gränsen till pinsam men den höll sig på en bra nivå. Skrattade så att jag hade ont i magen och höll händerna för ansiktet ett par gånger (bara för att jag inte klarade av att se pinsamheterna). Men det var en feel good film på det viset att man hade ont i mag(rutorna) efter allt skrattande haha.



haha L och P skulle hoppa..gick sådär
Nu ska vi iväg och äta frukostbuffé, yeeey favorit måltiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0