Helt slut

Uääääh helt död efter ett boxpass på Arenan, Jossan levererade som vanligt och jag saknar faktiskt att gå på hennes boxpass. Den människan har sån energi, och att boxas med mamma är lika roligt som alltid även om det var ruskigt längesen sist. Mamma var så glad att jag kunde komma hem på en torsdag och gå på ett pass med henne.

Nu har jag ätit, skrubbat, inpackat, plockat ögonbrynen och nu ska dom färgas litegrann. En riktig pyssla-om-mig-själv kväll innan det blir film med mamma och peppran. Det känns sååååå skönt att vara hemma och bara umgås. 
Imorgon blir det sovmorgon och påskmiddag. 

På lördag (om en vecka) åker min vän till Usa och jag jag är så klart inte alls nå avundsjuk. Nope, inte alls...........feel the bitterness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0