Lady in yellow

Hello, har ni haft en härlig måndag? Själv har min varit som en bergodalbana. Den började bra med strålande solsken och bra musik i öronen på väg till jobbet, sen gjorde den en hel omvändning och störtade rakt nerför men sen fick jag ett super trevligt besked från en vän. Kan inte berätta om det tyvärr, men är glad enda in i benmärgen. Sen lite träning på det så nu känns allt bättre. Och att komma hem till en underbar pojkvän som lagat mat till mig gör att jag känner mig väldigt lyckligt lottad. Jag fastnade för en serie när jag damp ner på rumpan i väntan på maten och insåg att det det var en riktig skitserie med aliens och sånt men ändå är jag fast, Linus berättade att den heter V. Aldrig hört talas om tror jag. Men folk som dödar varandra med en lång svans som ser ut som en stjälk är visst något som jag kan fastna för efter en sån här dag. 

Mitt nya linne från Zara i Cottonsilk, ruskigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0