Lång fredagen

Haft en kanon dag i solen och blivit lite härligt rosig om kinderna. Och hunnit med att träffa halva Linus släkt.
Mamma fick härliga påskblommor

Det är vår och nu ska det hoppas, rutinen sitter inte riktigt i ännu..
Linus racar runt med Kevin
Tre i blommigt
Min underbara mammy ♥
Nöjd kille :)
Proppmätt efter en riktigt god påskmiddag. Efter att ha skjutsat hem Pepprans föräldrar och sedan morfar och mormor tog jag och mamma en promenad för att smälta maten och nu är jag dödstrött. 

Imorgon ska jag och mammy och shoppa, woho! KUL!
Det kliar i fingrarna..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken söt topp! Hoppas du haft en bra påskhelg!

2011-04-25 @ 17:20:18
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0