Löpande Lördag

Igår var en riktigt ute dag, först tog vi en cykelpromenad på morgonen, sen satt jag ute i solen medan Linus meckade med Vilgots cross och Vilgot lekte. Sen när jag och L kom hem till lägenheten gick vi ut och sprang, hurtbullar vi är! Löpa på en lördag.
Igår var det verkligen vår i luften, så härligt. Ska snart ut och se om det är lika härligt idag.
Om vi någonsin köper hus så har jag blivit lovad en häst! :)
Nu ska vi ner och köpa en present och flickebarnet och jag ska träna efter på Balance med Anna, det blir kettlebells och core.

Kommentarer
Postat av: annaru

härliga bilder, spec hoppbilden..måste ta lite nya såna på sandholmen känner jag! :) ses snart, puss

2011-04-17 @ 12:06:16
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0