Ner som en pannkaka, upp som en sol!

Idag har jag varit världens bittraste tjej.
Så körde ett riktigt bra cross training pass med Emilia och jäklarns vad det fick mig på bättre humör. Men två pass på en dag är nog lite väl, i alla fall när det är två liknande saker man tränar.

Sen blev jag upphämtad av L som varit borta.
Blev då världens gladaste tjej:


Status just nu: proppmätt efter sushi och kollar på lyxfällan.
Status om tio minuter: Sover som en stock!
Imorgon blir det jobb och sen drar vi till skääääärgården!
FY TUSAN VAD HÄRLIGT, detta behöver jag.

Kommentarer
Postat av: cassandra

söt-geka! <3

2011-04-28 @ 22:34:10
URL: http://nattstad.se/cassiies
Postat av: annaru

haha herregud vilka söta bilder!! ses snart =)

2011-04-29 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0