Oh oh I want some more

Tjohooo, fy tusan vad kul det var igår. Riktigt bra kväll. Vi började hemma hos en kollega där vi körde lite tapas, youtubeklipp, bra musik och så klart var jag tvungen att spela min favoritlåt och visa lite moves. Haha. Sen vidare till berns där dom spelade hyffsat bra musik. Ja, det var verkligen en kanon kväll. Och nu är det bara att börja göra sig iordning för ännu en grym kväll. Idag ska vi fira Emma som fyller 20+ ;). Smörgåstårta (YEY!), vin och ännu mera dans. Så jag lär sätta igång att göra iordning mig, packa, diska och plocka undan lite så att det ser ok ut när L kommer hem imorgon. Förresten, när man vet att man ska flytta så blir man så osugen på att göra något i lägenheten. Men städa bör man ju göra, men ändå..så segt.


Glad tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0