Pink

Idag premiär invigde jag mina rosa chinos och vet ni vad, jag spillde inte en enda gång på dem! Snart kanske jag törs köpa mig ett par vita brallor. Jag kände mig till och med lite somrig.




Nagellack, IsaDora Doll pink

Efter jobbet blev det en löprunda med Linus och jag trodde att det skulle gå åt skogen att löpa med allergi men det gick hur bra som helst plus att det började småregna efter ett tag vilket nog hjälpte en del. Nu ligger laxen i ugnen och woken puttrar, så huuuungrig. Hann till och med städa undan lite medan jag lagar mat, känner mig som super hemmafrun. Fast ännu bättre eftersom jag har ett heltidsarbete också. Super woman helt enkelt.
Nej skämtåsido det händer inte ofta att jag lagar mat . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0