Sommar

Jag har en ny favoritlåt, detta ska bli min utltimata sommar låt. Jag tänker bara på sommar, blommig klänning och en jordgubbsdrink, eller ååh mango. Helt enkelt, denna låt smakar sommar.



Nu ligger jag nerbäddad i sängen och det enda som fattas är att jag ska stänga av Trinny och Susannah. Lättare sagt än gjort eftersom jag älskar dom där brittiska kvinnorna. Vart var jag när dom var här i Stockholm och letade efter folk? Men nej, nu måste jag sova.
Imorgon i Sundsvall ska det vara mellan 2-3 grader och jag fick höra att det är snö kvar (?!)

Kommentarer
Postat av: annaru

åhh härliga bilder! nej jag läser inte din blogg ifrån jobbet, hehehehe... vad ska du till sundsvall o göra? puss

2011-04-12 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0