Svettigt värre

Åh det är så härligt ute, har nästan glömt bort hur snön kändes redan nu. Men bara nästan.
Igår hann jag göra väldigt mycket. Började dagen med en promenad till Hembygdsgården med Anna för en fika, blev en två timmar lång fika i solen. Sen åkte jag över till Söderbärke där vi rensade ur bland våra grejer. Fick sortera vad som skulle med till Stockholm vid flytten och vad som ska säljas. Blev lite diskussioner där...men det hela gick bra haha. Sen gick jag, mamma, moster och Hottie på bio på kvällen, såg Water for elephants. Ni måste se den! Tyckte den var kanon bra.



Flashar er med mina vita ben. Har gått i shorts både idag och igår. LOVLEY!
Dagens promenad outfit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0