Travelling Tuesday

Min dag:
07.55 avgång med ett litet, litet plan mot Sundsvall
Efter några timmars resande och skogsvandrande så började vi bege oss hemåt igen och stannade till vid denna mäktiga paviljong. Mitt ute i no-where.
Hann med kören och tryckte en kokt korv innan vilket fick min mage att skrika rakt ut. Så väl hemma åt jag upp resterna från gårdagenssallad. Nu ligger jag och bara har allmänt ont. Jag brukar inte klaga speciellt ofta (faktiskt) men nu tänker jag göra det. Att få reda på vad man har för problem och samtidigt få reda på att det inte går att göra något åt det känns riktigt jäkla pissigt.
Så med en hel dags resande, kör och magont checkar jag ut för ikväll, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0